reede, 15. veebruar 2008

Veebruar on ju....

Tolm

Keerelda heleda tolmuna
lennelda kodus ja tänaval
Langeda hetkeks, et oodata
ning lennata edasi sihita

Olla ja jäädagi tolmuks
saamata iialgi kalmuks
Olla nii vaba ja kerge
alati rõõmus ja terve

See jäägu tolmu teha
mulle jääb raske keha,
riided, raha ja hingevalu.
Seepärast ma tolmu ei talu


Väike Unistaja

Unistaja unistas väheke,
näiteks kui langes täheke
Või märkas ta tee serval lille
või kuulis mängimas pille

Või nägi ilusaid sügavaid silmi
Või nukrat, kurva lõpuga filmi
Ta nautis alati millegi ootust
Ta ei kaotanud kunagi lootust

Väike unistaja unistas tihti
Isegi siis kui kinni jäi lifti
Ta oli vaikselt, et keegi ei kuuleks
ega käsiks tal kasvada suureks

2 kommentaari:

Kristiina ütles ...

Tere!
Kas sa saaksid mind aidata? Lugu on selline: käin meediaklassis (nimelt 11.ndas) ning seoses ajakirjandustunniga on mul vaja kirjutada intervjuu. Leidsin, et oleks väga huvitav teha seda sinuga kui näitleja, nagu näha luuletaja ning Viljandi Kultuuriakadeemia vilistlasega. Oleks väga tore, kui sa aega leiaksid.
Kui oled nõus/mitte, anna mulle võimalikult kiiresti sellest teada.

Päikest, Kristiina:)

Kristiina ütles ...

Mu orkut ei lase mul scräppida, mis tegelikult ei tee mind sugugi kurvaks.
Kuid- millal sulle sobiks kokku saada? Anna mulle teada ning lepime kohtumise kokku. Ainult mitte reedel, mul on festival. Väga hea oleks näiteks teisipäev, kui meil on Gulliver. Aga jah. Kuuleme- näeme!
:)