kolmapäev, 11. november 2015

Poplaulu sõnad!

Intro

1 salm
Pime maantee vaid laiumas ees
olen jällegi teel, jah su poole olen teel.
Kiiruspiranguid ma ammu ei näe,
sõidan veel ja veel, jah su poole olen teel.

Bridge
Ei sellest sõidust küllalt saa,
iga hetkega, ma tean___
Kus iganes ka viibiks sa
s(in)u_juurde_jõuan taas

Ref:
(Ja) Nõnda minu öö möödub taas
olen teel aina teel, püsib rõõmus meel
Vaid üks_ainus_mõtte keereb peas
mida mina ainult tean, mida väga hästi tean

Soolo

2 salm
Mind sel teel ka tabab argipäev
Mõikord teel on torm, mõnikord bensukas järjekord.
Politseile ma autost lehvitan
sest et kõik korras mul, olen vaid sinu järgi hull.

Bridge
Ei sellest sõidust küllalt saa,
iga hetkega, ma tean___
Kus iganes ka viibiks sa
s(in)u_juurde_jõuan taas

Ref
(Ja) Nõnda minu öö möödub taas
olen teel aina teel, püsib rõõmus meel
Vaid üks_ainus_mõtte keereb peas
mida mina ainult tean, mida väga hästi tean

Vahekoht
Ja kui sind näen, ma tean jah tean.
Mind nii kuumalt suudled sa (oo) jaa

Ref
(Ja) Nõnda minu öö möödub taas
olen teel aina teel, püsib rõõmus meel
Vaid üks_ainus_mõtte keereb peas
mida mina ainult tean, mida väga hästi tean

Outro

Kommentaare ei ole: