laupäev, 7. aprill 2018

Veel ühed poplaulu sõnad

MA SINU ÜLES LEIAN TAAS.

Aastaid mööda palju läinud on? Ei tea.
Kuid mus kasvanud see, tunne, et nüüd pean
Leidma üles selle, mis on nõn-da hea.

Sinu suudlus, mu suul.

Sinust ammu enam midagi ei tea
Mõtlen vahel kirjutaks sul mõned read
Kuid-ainult mälestus, on sinust alles veel 

Sinu suudlus, mu suul.

Ref:
Nüüd igalpool kus kõnnin ma
su silmi püüan märgata
Miks vastu mul ei tule sa
Sa vist ei tea, et otsin ma

Mul iga hommik sama soov
On-käes see päev, mis õnne toob
Ei lõpeta ma sinuta
Ma sinu üles leian taas


Kui ma tegin sulle haiget kuidagi
Oma kurjad sõnad võtan kohe TA-GA-SI
Ning ma loodan, et ka sinul meenub veel

M(in)u suudlus, su suul

Nüüd-iga päev ma otsin sind ja vastuseid
Kas me käime tõesti nõnda erinevaid teid.
Kas tõesti mälestuseks jääma peabki vaid

M(in)u suudlus, su suul

Ref:
Nüüd igalpool kus kõnnin ma
su silmi püüan märgata
Miks vastu mul ei tule sa
Sa vist ei tea, et otsin ma

Mul iga hommik sama soov
On-käes see päev, mis õnne toob
Ei lõpeta ma sinuta
Ma sinu üles leian taas

Kommentaare ei ole: